fbpx

Vše, co potřebujete vědět o našich výrobcích

Pokusili jsme se zde odpovědět na vaše nejčastější otázky.

  1. Doprava a vyzvednutí
    – Jak se ke mně moje objednávka dostane?
    Veškeré objednávky zasíláme prostřednictvím Zásilkovny. Vaše zásilka bude doručena domů nebo do práce, prosím, zanechte nám své mobilní číslo, aby Vás Zásilkovna mohla kontaktovat. Standardní dodání obvykle trvá dva až čtyři dny. Navrhujeme a vyrábíme všechny naše produkty sami, takže jsme schopni dodávat objednávky pouze dvakrát týdně, obvykle v úterý a ve čtvrtek, může se tedy dodání prodloužit (pozor, v období mimořádného stavu se dodání může ještě více prodloužit). Mějte na paměti, že přijímáme pouze platby předem, což znamená, že neposkytujeme dobírku.

– Kolik stojí poštovné?
Doprava se počítá individuálně – podle země a váhy balíčku. Uvidíte to v pokladně při provádění objednávky.
Doprava po České republice je zdarma u objednávek nad 2000 Kč.

– Jak zjistím, kdy bude můj balíček doručen?
Až ho pošleme, dorazí k Vám email. Standardní doručení v rámci České republiky obvykle trvá dva až pět dní od našeho podání, doprava na Slovensko může trvat až týden a do jiných zemí i déle. Pokoušíme se Vaši zásilku podat do druhého dne od zaplacení. Dbejte, prosím, na to, abyste objednávali zboží včas, pokud na něj spěcháte a máte ho např. jako dárek. Doporučujeme alespoň týden, ideálně dva týdny předem. V objednávce je nutné vyplnit vaše telefonní číslo, protože jinak Vás Zásilkovna nemůže kontaktovat ohledně data a času doručení. V prázdninových měsících se doba doručení může protáhnout. Bližší informace obdržíte ve svém emailu po dokončení objednávky.

2. Co udělat, když vyzvednu zásilku v odběrném místě nebo u kurýra a obal je viditelně poškozen?
Nebojte se, dá se to napravit. Mějte na paměti, že celý proces přepravy zajišťují externí společnosti. Nejdůležitější věcí, kterou můžete udělat, je zkontrolovat, zda je balíček v dobrém stavu, než jej přijmete. Pokud je Váš obal jakýmkoli způsobem poškozen nebo vybalen, NEPŘEBÍREJTE jej. Pokud tak učiníte, přepravní společnost nemusí brát vaše stížnosti v úvahu. Pokud se Vám nelíbí to, co vidíte, nebojte se to říct a zásilku na místě rozbalit a v případě poškození zboží ihned reklamovat a zaslat zpět pomocí kódu 94845644. Všechny naše balíčky jsou pojištěny, takže nám budou zaslány zpět, my to vyřídíme se zásilkovou společností a budeme Vás informovat o tom, co se bude dít dál.

– Balíček vypadal dobře, takže jsem jej otevřel a zjistil jsem, že zboží bylo poškozeno. Co teď?
Sdělte nám to, prosím, okamžitě a pošlete nám foto. Pokusíme se situaci vyřešit.

3. Platby
Platbu přijímáme pouze předem a to bankovním převodem na náš účet 1989663002/5500 (použijte, prosím, číslo objednávky pro variabilní symbol), nebo platbou kartou on-line prostřednictvím platební brány Comgate. Nepřijímáme hotovost, neposkytujeme dobírku.
Veškeré informace získáte v objednávce (způsob platby, číslo účtu a variabilní symbol). Totéž platí pro objednávky v České republice i v zahraničí (Pouze zahraniční poplatky za dopravu jsou vyšší). Platit u nás lze v korunách a v eurech

4. Vrácení zboží
Ano. Zákon stanoví, že když něco zakoupíte online, máte právo to vrátit. Samozřejmě to plně respektujeme, ale prosíme vás, abyste si dobře rozmysleli, než si věci zakoupíte, protože proces vrácení zboží stojí každého zúčastněného spoustou času.
Pokud se tak skutečně stane, a vy se rozhodnete vrátit zboží, které jste zakoupili prostřednictvím našeho e-shopu, musíte tak učinit do 14 dnů. Můžete ho přivést do naší dílny (adresu najdete v kontaktech), nebo nám jej můžete poslat. Zboží musí být vráceno v původním obalu, nové, úplné, nepoškozené, bez známek použití a opotřebení. Jinak jej nebudeme moci vzít zpět. Upozorňujeme, že doprava se nevrací (to znamená, že nebudeme platit vaše náklady na přepravu a bude vám vrácena cena za objednávku snížená o náklady na dopravu).

Adresa pro vrácení zboží je:
Zahradní 325, 252 29 Karlík

– Jak požadovat vrácení peněz za zjevně nedostatečné zboží?
Pokud se něco takového stane, dejte nám prosím vědět okamžitě, ihned po rozbalení objednávky. Pokud je to možné, pošlete nám fotografii produktu s problémem. Nejjednodušší cestou je však kontaktovat nás na naší e-mailové adrese info@srna.cz a my váš problém vyřešíme individuálně. Mejte, prosím, na paměti, že kupujete upcyklované sklo z láhví, které může jevit lehké známky použití. Snažíme se však pro Vás vybírat ty nejlepší kousky. Také se může stát, že se zboží může lehce lišit od ilustrační fotografie svým odstínem či rozměry, každá sklenička je originál.

5. Maloobchod a spolupráce
– Chtěl bych prodat vaše výrobky v mém obchodě, je to možné?
Budeme rádi! Zašlete nám, prosím, e-mail, popište svůj koncept a my se vám ozveme. Momentálně však neposkytujeme komisní prodej, ale pouze přímý odprodej, samozřejmě s množstevní slevou. Ceny se však neliší zásadním způsobem.

6. Máte kamennou prodejnu?
Momentálně nemáme nikde kamennou prodejnu. Naše zboží si můžete zakoupit zde, či osobně u nás v dílně, nebo většinou o víkendu na pražských trzích. O trzích Vás budeme informovat také pomocí naší facebookové či instagramové stránky SRNA.

7. Řežete láhve na zakázku?
Ano, zakázky přijímáme od 7ks. Napište nám do emailu info@srna.cz o jaký druh láhví se jedná a co byste si představovali. Na zakázku se ale chvíli čeká.

8. Můžou vaše výrobky do myčky nádobí?
Ano, srnka je na zboží vypískovaná, bude tedy držet navždy.

9. Může do skleniček káva a čaj?
Ano, ale dejte si pozor, obzvláště u tenčích skleniček. Sklenička by měla předtím být v pokojové teplotě, při jejím podchlazení může při styku s vroucí vodou prasknout. My však žádnou podobnou zkušenost nemáme a rádi z našich skleniček pijeme horké nápoje.

10. Můžete mi na zboží vypískovat vlastní motiv?
Ano, většinou to je možné. Můžete nám zaslat svůj požadavek do našeho emailu info@srna.cz 🙂

11. Pořádáte workshopy?
Tyto akce jsou v plánu. Chystáme se na ně, jakmile bude více času. O jejich konání se dozvíte zde nebo na naší facebookové či instagramové stránce.

12. Odesíláte zboží i mimo ČR?
Ano, odesíláme zboží do vybraných zemí po Evropě dle možností Zásilkovny. Do jakých se dozvíte na stránce “pokladny” při výběru destinace.

13. Jak balíčky balíte?

Skleničky k Vám dorazí pečlivě zabalené v recyklovaném papíru a v recyklované krabici, zalepené papírovou páskou. Tedy úplně bez plastů 🙂 Ale přesto bezpečně!

Žádné produkty v košíku.